oswiata-otwock@oswiata-otwock.pl
22 788 02 06
Close

Koordynator ds. dostępności

Szanowni Państwo informujemy, iż na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.poz. 1062) oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Oświaty Miejskiej w Otwocku z dnia 29 września 2021 roku, do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności  wyznaczono –  Panią Dorotę Czarnowską.

 

Zadania koordynatora ds. dostępności:

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora do spraw dostępności w szczególności należy:

– wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Oświatę Miejską w Otwocku;

– przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Oświatę Miejską w Otwocku;

– monitorowanie działalności w Oświacie Miejskiej w Otwocku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Dane kontaktowe:

Dorota Czarnowska

Koordynator ds. dostępności

tel. 22 788 02 06  w. 24  lub 22 788 94 36

e-mail: dorota.czarnowska@oswiata-otwock.pl

Oświata Miejska w Otwocku

ul. Johna Lennona 4

05-400 Otwock