Miejskie Półkolonie w Otwocku – Lato 2025

„Miejskie Półkolonie w Otwocku – Lato 2025”

Miasto Otwock przystąpiło do organizacji pilotażowego programu „Miejskie Półkolonie w Otwocku – Lato 2025” dla dzieci zamieszkałych na terenie miasta Otwocka i uczęszczających do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 142/2025 Prezydenta  Miasta  Otwocka z dnia 10.06.2025 r. „Miejskie Półkolonie” organizowane są w Szkole Podstawowej nr 8 im. gen. J. Filipowicza ul. Żeromskiego 235 w Otwocku.

W ramach Miejskich Półkolonii odbędą się dwa turnusy:
I turnus – 28.07-01.08.2025 r. oraz II turnus – 04-08.08.2025 r.,  w godz. od 7.00 do 17.00.

W ramach turnusu będą 2 grupy po 15 osób. Maksymalnie 30 miejsc w ramach turnusu.

Uczestnicy półkolonii realizują zajęcia zgodnie z planem dnia – są to m.in.: gry i zabawy plenerowe, zajęcia plastyczne, muzyczne, taneczne, sportowe i kulinarne oraz propozycje dostosowane do grup wiekowych, a także wycieczka plenerowa, wyjście do kina i na basen.

W ramach pobytu na półkoloniach dziecko objęte jest wyżywieniem (śniadanie, obiad, podwieczorek).

Koszt udziału dziecka w Miejskich Półkoloniach wynosi 400 zł za turnus.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Harmonogram zapisu dzieci na „Miejskie Półkolonie w Otwocku – Lato 2025”:

  • od 23.06.2025 r. w godz. 8:00 – 15:00 do 26.06.2025 r. do godz. 12:00 – wydawanie i przyjmowanie kart kwalifikacyjnych wraz z oświadczeniem (w sekretariacie Oświaty Miejskiej),
  • 27.06.2025 r. godz. 9:00– podanie do publicznej wiadomości listy dzieci zakwalifikowanych oraz listy rezerwowej (informacja w sekretariacie Oświaty Miejskiej oraz w Szkole Podstawowej nr 8 im. gen. J. Filipowicza w Otwocku),
  • od 27.06.2025 r. do 30 czerwca 2025 r. – obowiązek wpłaty za turnus przez rodziców/opiekunów przelewem na konto a dowód wpłaty należy przesłać na podany adres mailowy,
  • 01.07.2025 r.– weryfikacja wpłat,
  • 02.07.2025 r. od godz. 12:00 – podanie do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych oraz listy rezerwowej ((informacja w sekretariacie Oświaty Miejskiej oraz w Szkole Podstawowej nr 8 im. gen. J. Filipowicza w Otwocku).

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

W przypadku rezygnacji z uczestnictwa z półkolonii, zwalniane miejsce będą mogły zająć dzieci wpisane na listę rezerwową według kolejności zgłoszeń.

Wymagane dokumenty do zapisu dziecka na półkolonie dostępne są pod poniższym linkiemDokumenty do Miejskich Półkolonii w Otwocku – Lato 2025.

Wypełnione zgłoszenie należy złożyć osobiście w sekretariacie Oświaty Miejskiej ul. Johna Lennona 4 w Otwocku w terminie od 23.06.2025 r. w godz. 8:00 – 15:00 do 26.06.2025 r. do godz. 12:00.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Lista dzieci zakwalifikowanych oraz lista rezerwowa dostępne są od 27.06.2025 r. w sekretariacie Oświaty Miejskiej oraz w Szkole Podstawowej nr 8 im. gen. J. Filipowicza w Otwocku.

Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 10.06.2025 r. po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu dziecka do uczestnictwa w półkoloniach należy dokonać wpłaty (400 zł) przelewem na konto Oświaty Miejskiej:

60 8001 0005 2001 0007 9891 0003 tytułem: „imię i nazwisko dziecka Miejskie Półkolonie letnie 2025 I lub II turnus”                              do 30 czerwca 2025 r., a dowód wpłaty należy przesłać na adres mailowy: oswiata-otwock@oswiata-otwock.pl

Brak terminowej wpłaty skutkuje usunięciem dziecka z listy uczestników półkolonii.